وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله
نام کاربری:  
رمز عبور:     



کلمات کلیدی: سینما, دوبله,
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک
نویسنده پیام
در انتظار تایید

وضعيت : آفلاین
ارسال ها:62
تاریخ ثبت نام:مرد ۱۳۹۵
گوینده موردعلاقه منوچهر اسماعیلی
دلنوشته من
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
شماره کاربری : 198
ارسال: #14
RE: برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک
حق با شماست رابین ویلیامز عزیز. بنظر منهم آقای ربیعی بسیار پرکار و پرتلاش هستند و صدایشان را در اغلب فیلمها میشنویم. دوبلور کم حاشیه ای هستند و کمتر هم مصاحبه میکنند. یکی از نقشهای خوب ایشان گویندگی بجای سیاوش طهمورث در سریال گرگها است. صدای شیک و خوبی دارند و به روی چهره اغلب هنرپیشه ها میشیند. ماشالله حافظه خوبی هم دارند.

امیدوارم از این پس بیشتر مصاحبه کنند و خاطرات خودشون رو بازگو کنند. من فکر می کنم ایشان بهمراه مرحوم عزت الله مقبلی از گویندگانی باشند که می توانند بسیار تند اما واضح صحبت کنند. شاید یکی از بدشانسی هایشان این باشد که مانند سایر همکارانشان هیچوقت یک نقش اول ماندگار نصیبشان نگردید. نقشی مثل هرکول پوآرا تا حافظه مردم عادی بتواند آنرا بیاد آورد. نقشی که اکبر منانی را با وجود تمام توانائیهایش ماندگار نمود.
 
۳۰-۱۰-۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ عصر
یافتن همه ی ارسالهای این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۲-۱۰-۱۳۹۵, ۱۰:۵۹ عصر
RE: سینما و دوبله - برو بیکر - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۰۳:۰۴ صبح
RE: سینما و دوبله - منصور - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۰۶:۱۰ عصر
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۱۱:۱۱ عصر
RE: سینما و دوبله - برو بیکر - ۲۴-۱۰-۱۳۹۵, ۰۸:۲۹ عصر
RE: سینما و دوبله - منصور - ۲۵-۱۰-۱۳۹۵, ۱۲:۴۷ صبح
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۵-۱۰-۱۳۹۵, ۰۲:۰۴ صبح
RE: برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک - کاربر حذف شده1 - ۳۰-۱۰-۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

شبکه های اجتماعیدرباره مادوستان ما
   
 
تمامی حقوق محصولات و امکانات این سایت برای سینما کلاسیک محفوظ است
وهرگونه کپی برداری و سو استفاده پیگرد قانونی دارد

پشتیبانی توسط : گروه سایت سازان برتر
MyBB © MyBB Group
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی