وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله
نام کاربری:  
رمز عبور:     



کلمات کلیدی: چشم, انتظار, یاد, یاران,
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چشم انتظار ...... یاد یاران
نویسنده پیام
کارشناس کارگروه دوبله
****


کارشناس کارگروه دوبله

وضعيت : آفلاین
ارسال ها:100
تاریخ ثبت نام:مهر ۱۳۹۴
گوینده موردعلاقه اصغر افضلی و تمام بزرگان دوبله
دلنوشته من دل نیست کبوتر که چو برخاست... نشیند،از گوشه بامی که پریدیم ، پریدیم...
سپاس ها 10
سپاس شده 29 بار در 134 ارسال
شماره کاربری : 12
ارسال: #9
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران
سرکارخانم هایدی ، با سپاس فراوان از اینکه بیاد بنده هستین ،قبلا هم در ایمیلی که ارسال کردید من را بسیار شرمنده این همه مهربانی خود کردید.از اینکه یاران قدیم را فراموش نمی کنید و به شکلی زیبا ،گذشته های نه چندان دور را یادآور میشین بسیار مسرورم . اینگونه مهربانی ها همیشه در یادها می ماند و با گذشت زمان فراموش نخواهد شد. همانگونه که من هم دوستانم را فراموش نخواهم کرد . شاید مدتهاست که به انجمن سر نزدم ،اما اگر گاهی هم آمده ام ،دلم هوای دوستانی را کرده که با دیدن نامشان ،می دانم که در صحت و سلامتند و همین برایم لذت بخش است . وقتی میبینم خانم سارا با تلاشی قابل تحسین پیج اینستاگرامی انجمن را اداره می کند و -معمولا جزء عادات روزانه ام هست که به آن سر بزنم و لذت ببرم -نشان می دهد که دوستانم برایم مهم هستند .
من حتی در کافه هم خیلی فعال نیستم و گهگاهی بر خلاف اساس نامه قلبی و قبلی ام ! که با کپی کردن مخالف بودم ، مطالب و یا مصاحبه هایی را که شاید ممکن است از نظر دوستان دور افتاده باشد مجددا در آنجا نقل می کنم.قبلا در کافه هم نوشتم که شبکه های اجتماعی جوروواجوری که وجود دارد باعث شده که بی واسطه به علاقه هایمان برسیم و از موهبت وجود آنها لذت فراوان ببریم . وقتی که می شود با هنرمندان عالم دوبله مستقیم وارد بحث شد و از خود آنها احوالشان را جویا شد ، نشان می دهد که باید این تغییرات را قبول کرد.
هرچند که من هنوز مثلا از مدافعان مطالعه کاغذی هستم و هیچ چیز برای من جایگزین بوی کاغذ و چاپ نخواهد شد ،اما سایتها و شبکه های مجازی هم شیرینی های خود را دارد. این همه مقدمه چینی کردم که بگویم مدتهاست به اختصارنویسی عادت کرده ام و مجال کمتری برای نوشتن های طولانی دارم . گاهی که به نوشته هایم در آرشیو کافه نگاه می کنم باورم نمیشود که اینهمه پرچانگی کرده و آسمان به ریسمان بافته باشم !از اینکه دوستان من را تحمل کرده ام در دل تحسینشان می کنم ...
من اکنون نه از مدیریت انجمن و نه کافه گلایه ای دارم ونه از برخی از دوستانم ، شاید یک رنجیدگی خاطر و سوء تفاهماتی بوده که با تدبیر و در زمان خودش قابل حل بوده و الان هم با گذشت زمان حل شده است .
مهم تغییر نگاه و مسیری است که ناخواسته بوجود می آید و در پایان هم نتایجش دلپذیر و زیباست . من هیچگاه دوستان انجمن و کافه را از هم جدا نمی دانم و تا وقتی موتورهای آرشیو هر دو جا فعال باشد و نوشته های دوستان را بتوان خواند این دوگانگی معنایی نخواهد داشت . هنوز هم نوشته های جناب بروبیکر ، منصور و سایر دوستان دیگر وجود دارد و خواندنی است . اگر چشمهایمان را بر ظاهر هر دو جا ببندیم و فقط مطالب را بخوانیم خواهیم دید که یک مکان است ،با همان سلیقه هاو عشقها و علائق مشترک... بسیاری از دوستان دو مکان ، باهم همچنان دوست هستند و مراوده های خود را حفظ کرده اند.
اما اگر زاپاتا در انجمن نیست اما دوستانش برایش قابل احترام و عزیزند. منصورگرامی هم گویا عید امسال در کرمان بودند که اگر می دانستم حتما و حتما در کنارشان بودم و علاوه بر دیدار از کرمان ،یک مناظره پروپیمان دوبله ای هم راه می انداختیم و برای دوستان انجمن و کافه هم منتشر می کردیم . انشاا... سالهای آینده ، البته اگر عمری باشد...
امیدوارم سال جدید برای تمامی دوستانم ،سالی پر از موفقیت باشد و به آن چیزیهایی که آرزو دارند برسند...
با سپاس فراوان
زاپاتا












 

 

 

 
امضای زاپاتا:


دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند...
۲۰-۱-۱۳۹۵ ۰۲:۰۶ عصر
یافتن همه ی ارسالهای این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 


پیام‌های داخل این موضوع
چشم انتظار ...... یاد یاران - برو بیکر - ۱۶-۹-۱۳۹۴, ۰۹:۱۲ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - منصور - ۱۶-۹-۱۳۹۴, ۱۱:۲۲ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - اکتورز - ۱۷-۹-۱۳۹۴, ۱۲:۲۱ عصر
چشم انتظار ...... یاد یاران - هایدی - ۱۷-۹-۱۳۹۴, ۰۶:۲۰ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - برو بیکر - ۱۱-۱۱-۱۳۹۴, ۱۲:۰۸ صبح
چشم انتظار ...... یاد یاران - هایدی - ۱۵-۱-۱۳۹۵, ۰۹:۳۶ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - منصور - ۱۵-۱-۱۳۹۵, ۱۰:۵۹ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - زاپاتا - ۲۰-۱-۱۳۹۵ ۰۲:۰۶ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - اسپونز - ۱۳-۲-۱۳۹۵, ۰۴:۱۲ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - سناتور - ۱۳-۲-۱۳۹۵, ۰۷:۴۰ عصر
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - اکتورز - ۲۶-۵-۱۳۹۵, ۰۲:۱۸ صبح
RE: چشم انتظار ...... یاد یاران - منصور - ۴-۱۲-۱۳۹۵, ۰۹:۵۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

شبکه های اجتماعیدرباره مادوستان ما
   
 
تمامی حقوق محصولات و امکانات این سایت برای سینما کلاسیک محفوظ است
وهرگونه کپی برداری و سو استفاده پیگرد قانونی دارد

پشتیبانی توسط : گروه سایت سازان برتر
MyBB © MyBB Group
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی