| کلمات کلیدی: سینماکلاسیک, چراها, بایدها, نبایدها, |
|
سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها
|
|
| نویسنده | پیام |
|
بنیانگذار و مدیرکل انجمنها
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
وضعيت :
ارسال ها:181
تاریخ ثبت نام:شهر ۱۳۹۴
سپاس ها 14
سپاس شده 12 بار در 66 ارسال شماره کاربری : 2
|
|
||
| ۴-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۲۷ عصر |
|
||
| سپاس شده توسط آمادئوس (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۲:۰۷ عصر) ، هایدی (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۲:۱۹ عصر) ، سرهنگ دکس (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۳:۴۳ عصر) ، برو بیکر (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۵:۱۱ عصر) ، محمد (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۷:۴۴ عصر) ، پدرام (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ عصر) ، زاپاتا (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۰:۳۳ عصر) ، ایرج (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ عصر) ، برادران لومیر (۵-۷-۱۳۹۴ ۰۲:۲۶ صبح) ، سارا (۶-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۵۳ صبح) ، جیسون بورن (۶-۷-۱۳۹۴ ۰۲:۴۰ صبح) ، اکتورز (۶-۷-۱۳۹۴ ۰۹:۱۴ عصر) ، برت گوردون (۸-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۱۲ صبح) ، اسپونز (۸-۷-۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ صبح) ، سروان رت باتلر (۱-۸-۱۳۹۴ ۰۱:۰۵ صبح) ، کاربر حذف شده4 (۵-۱۰-۱۳۹۴ ۰۱:۲۸ عصر) ، سعید (۱۵-۵-۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ صبح) ، کاربر حذف شده15 (۱۵-۵-۱۳۹۵ ۰۲:۴۳ عصر) |
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - منصور - ۴-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۲۷ عصر
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۴-۷-۱۳۹۴, ۰۸:۵۳ عصر
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۲۸-۷-۱۳۹۴, ۰۹:۲۷ صبح
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۴-۸-۱۳۹۴, ۰۴:۰۴ عصر
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۲۲-۸-۱۳۹۴, ۱۰:۲۶ عصر
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۱۶-۹-۱۳۹۴, ۱۲:۱۳ صبح
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۵-۱۰-۱۳۹۴, ۰۳:۴۲ صبح
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۸-۱۰-۱۳۹۴, ۰۲:۵۲ صبح
|
| شبکه های اجتماعی | درباره ما | دوستان ما |
| تمامی حقوق محصولات و امکانات این سایت برای سینما کلاسیک محفوظ است وهرگونه کپی برداری و سو استفاده پیگرد قانونی دارد پشتیبانی توسط : گروه سایت سازان برتر MyBB © MyBB Group |
دانلود آهنگ جدید تبلیغات متنی تبلیغات متنی تبلیغات متنی تبلیغات متنی تبلیغات متنی |