وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله
نام کاربری:  
رمز عبور:     



کلمات کلیدی: سینماکلاسیک, چراها, بایدها, نبایدها,
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها
نویسنده پیام
مدیر بازنشسته سایت
*****



وضعيت : آفلاین
ارسال ها:325
تاریخ ثبت نام:شهر ۱۳۹۴
گوینده موردعلاقه زوج جلال مقامی و همسرش+همه
دلنوشته من به کسی که غواصی آموختم ، عاقبت مرا غرق کرد
سپاس ها 20
سپاس شده 26 بار در 198 ارسال
شماره کاربری : 3
ارسال: #2
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها
سپاس منصور عزیز
منصور حق مطلب را ادا نمودند. در خصوص کافه کلاسیک شخصا ترجیح می دهم دوستان وقت با ارزش خود را صرف مسائلی که ممکن است بعدها در آنجا نقل گردد و موجب تنش شود ننمایند. فقط در یک کلام خواستم به دوستان بگویم هرگز قصد رقابت و یا تخریب نداریم. اگر چنین فضایی را برای جمع کردن دوستان بدور هم ایجاد نمودیم صرفا علاقه مشترکمان به دوبله و سینمای کلاسیک بود. متاسفانه فضای قبلی بدلیل اداره سلیقه ای غیر قابل استفاده شده بود. ما کاربران هرگز همدیگر را ندیده ایم ، شاید هم تا پایان عمر یکدیگر را نبینیم ، اما حضورمان در چنین محفلی باعث می گردد تا پس از مدتی به نام مجازی یکدیگر عادت کنیم. زیرا همه ما می دانیم در پشت این نام مجازی شخصی قرار دارد که احساسات مشترکی با ما دارد. غیبتش ، نگران کننده است و حضورش موجب دلگرمی.

دوستان شاید به اختیار خود به اینجا آمده باشند ، اما بدانند که رفتنشان دست خودشان نیست. جهانبینی ما نسبت به این سایت بر همین اصول استوار است. زیرا در این سایت صاحبان اصلی کاربران می باشند. در تمام سایتهای گفتگو محور کاربران جزئی از سرمایه های آن سایت می باشند. مگر می شود ما از سرمایه های سایت خود چشم بپوشیم. دوستان عزیز در این سایت هیچ کاربری حذف نمی شود .... محروم نمی شود .... رحمت الله علیه نمی شود .... هیچ پیامی حذف نمی شود ....  در این سایت همه ما با هم برابریم .... یا کسی را نمی پذیریم یا اگر پذیرفتیم تا پایان راه با او خواهیم بود .....  ما برای وجود تمام کاربرانمان قیصریه را به آتش می کشیم ، ما برای هم ارزش قائلیم.

از اینکه دوستان بخواهند در هر سایت دیگری فعالیت کنند نگران نمی شویم ، زیرا این حق هر کاربری می باشد تا آزادانه تصمیم بگیرد و انتخاب کند. اما این انتظار را داریم اگر اینجا را انتخاب می کند نباید فراموش کند که شاید دوستانی به وجودش عادت کنند. شاید باورش سخت باشد اما من صدای نفس دوستان مجازی خود را در نیمه های شب که مشغول نوشتن هستم را از پشت مانیتورم می شنوم. بنظر من هیچ توهینی بالاتر از حذف پیام کاربری که دلتنگ دوستش می باشد نیست.

من بارها گفته ام اگر جزئی از عوامل سایتی باشم که کاربرانش اینگونه از یکدیگر حمایت می کنند و اینگونه به پای یکدیگر می ایستند به خود می بالیدم. چنین کاربرانی شایسته تقدیرند نه تنبیه. فضای امنیتی و اختناق از آفت های یک فاروم می باشند. از چه چیزی میترسیم؟ از اینکه کاربران از یکدیگر یاد کنند؟ از اینکه کاربری شعری ارسال کند و بنویسد تقدیم به عاشق کافه که جای سبزش خالیست ؟ توهینی از این بالاتر ؟

دوستان گرامی : ما در اینجا گرد هم آمده ایم تا دانش خود را بایکدیگر به اشتراک بگذاریم. اهداف خود را نیز گفته ایم. هر لحظه که احساس نمودید ما از اهداف خود دور شده ایم و عمل مان با گفته هایمان متناقض بود به ما تذکر دهید.اینجا سلیقه ای اداره نخواهد شد. بزودی از بین خودمان برای هر بخش مدیری با مشورت یکدیگر  انتخاب خواهیم کرد.

درب سینما حداکثر تا پایان این هفته برای ورود دوستانی که از قبل می شناختیم باز خواهد بود. و از ابتدای هفته آینده این درب بسته خواهد شد و از پذیرش افراد معمولی معذور خواهیم بود. تنها کسانی می توانند در این سینما صاحب صندلی بشوند که معلوماتشان بر همگان مسجل باشد. ما معتقدیم 10 کاربر فعال و صاحب ذوق بهتر از 6000 کاربر مجازی می باشد.

برای آینده برنامه های بزرگی در سر داریم که با کمک یکدیگر میسر خواهد گردید. از نظرات و پیشنهاد های دوستان هم استقبال می کنیم. برای ما همین بس که وقتی از آکتورز عزیز در خواست طراحی لوگو نمودم و از ایشان بابت زحمتش پیشاپیش سپاسگزاری نمودم گفت دارم برای سایت خودمون سر در طراحی می کنم. دوستان عزیز : این سایت خودمونه .....


بزودی مصاحبه ای اختصاصی با یکی از شخصیتهای بزرگ و با معلومات سینما ترتیب خواهیم داد و همزمان با درج آن در سایت و پس از ایجاد جستارها در رسانه ها اعلام موجودیت خواهیم کرد. افتخارات این سایت قطعا نصیب کاربرانش خواهد. در آینده سامانه پیام کوتاه سایت نیز راه اندازی می گردد تا ارتباطات نزدیکتری با یکدیگر داشته باشیم. در پایان هر فصل نیز میتینگهایی با حضور یکی از صداپیشگان پیشکسوت خواهیم داشت که از پیش برای برگزاری آن با دوستان هماهنگ خواهیم نمود و .......

با این وجود ما روزهای خوبی را در کافه گذراندیم و از دانش یکدیگر سرشار گردیدیم و علیرغم اینکه معتقدم به ما توهین شد اما ما هرگز به آن محل دلنشین توهین نمی کنیم و اگر به اینجا کوچ نمودیم صرفا بدلیل عدم مدیریت صحیح بود. زیرا همچنان معتقدم صاحبان فارومهای گفتگو محور ، ارسال کنندگان پستهایش که همانا کاربرانش می باشند ، هستند ولاغیر ، و ما این موضوع را در این انجمن ثابت خواهیم کرد. بنابراین مجددا پیشنهاد می کنم دوستانم فکر و ذهن خود را از این پس مشغول این موضوع ننمایند و بجای آن در فکر ارسال محتوا باشیم تا با رقابتی سالم سرآمد فارومهای سینمایی باشیم.

ما حضور تمام دوستان خود را ارج می نهیم و وجودشان را مایه دلگرمی نه تنها خود بلکه همگان می دانیم.

به امید روزهای خوش ......
۴-۷-۱۳۹۴ ۰۸:۵۳ عصر
یافتن همه ی ارسالهای این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
سپاس شده توسط هایدی (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۹:۱۶ عصر) ، آمادئوس (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۹:۱۹ عصر) ، محمد (۴-۷-۱۳۹۴ ۰۹:۵۱ عصر) ، پدرام (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۰:۲۵ عصر) ، زاپاتا (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۰:۳۲ عصر) ، منصور (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ عصر) ، ایرج (۴-۷-۱۳۹۴ ۱۱:۲۹ عصر) ، برادران لومیر (۵-۷-۱۳۹۴ ۰۲:۲۶ صبح) ، سارا (۶-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۵۳ صبح) ، جیسون بورن (۶-۷-۱۳۹۴ ۰۲:۴۰ صبح) ، اکتورز (۶-۷-۱۳۹۴ ۰۹:۱۷ عصر) ، برت گوردون (۸-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۱۶ صبح) ، رهگذر بی نشان (۱۰-۷-۱۳۹۴ ۰۷:۴۵ عصر) ، بولیت (۱۴-۷-۱۳۹۴ ۱۲:۱۳ صبح) ، سرهنگ دکس (۲۰-۷-۱۳۹۴ ۰۱:۱۳ صبح) ، سروان رت باتلر (۱-۸-۱۳۹۴ ۰۱:۰۴ صبح) ، اسپونز (۴-۸-۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ عصر) ، سعید (۱۶-۸-۱۳۹۴ ۰۸:۳۷ عصر)
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سینماکلاسیک ... چراها ، بایدها ، نبایدها - برو بیکر - ۴-۷-۱۳۹۴ ۰۸:۵۳ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

شبکه های اجتماعیدرباره مادوستان ما
   
 
تمامی حقوق محصولات و امکانات این سایت برای سینما کلاسیک محفوظ است
وهرگونه کپی برداری و سو استفاده پیگرد قانونی دارد

پشتیبانی توسط : گروه سایت سازان برتر
MyBB © MyBB Group
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی