وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله
نام کاربری:  
رمز عبور:     



کلمات کلیدی: سینما, دوبله,
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک
نویسنده پیام
در انتظار تایید

وضعيت : آفلاین
ارسال ها:95
تاریخ ثبت نام:ارد ۱۳۹۵
گوینده موردعلاقه سعید مظفری+منوچهروالیزاده
دلنوشته من
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
شماره کاربری : 118
ارسال: #19
RE: برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک
برنامه سینما و دوبله
با حضور سعید مظفری (بخش اول)
چهارشنبه  11 / 12 / 95




بالاخره نوبت به کلینت استیوود و برد پیت رسید. حکایتی شده این داستان پخش سینما و دوبله. زمانیکه فاجعه فرو ریختن ساختمان پلاسکو پیش آمد همه برنامه ها و سریالهای تلویزیونی طبق روال پخش شد اما برنامه سینما و دوبله عزادار شهدای آتشنشان شد و پخش نشد. بعد امشب که بمناسبت شب شهادت حضرت فاطمه اغلب سریالها و برنامه های عادی شبکه های مختلف (مانند سریال آرام میگیریم) پخش نشد برنامه سینما و دوبله یهویی پخش میشه.

از محتوای برنامه که بگذریم انگار این مسئولین پخش با این برنامه مشکل دارن. از این به بعد باید کسانیکه چنین برنامه هایی میسازند به تدوین گر هاشون گوشزد کنند که اطلاعات نوشتاری برنامشون رو بجای زیر نویس ، بالا نویس کنند. یعنی درست همون وقتیکه کلیپی از یه فیلم پخش میشد و میخواستیم ببینیم اسم فیلم چیه یا مدیر دوبلاژ فیلم کیه زیر نویس فرار از زندان و ساعتی با آلفرد هیچکاک با چنان فونتی اون زیر نوشته میشد که نصف صفحه تلویزیون غیب میشد.

من حدس میزنم که یجورایی عمدیه. حالا زیر نویس برنامه های بعدی که کل زیر صفحه رو اشغال میکنه به کنار. در 100 درصد مواقع وقتی میخوان درباره برنامه فعلی اطلاع رسانی بشه یه باکس کوچک در سمت چپ زیر نویس میشه تحت عنوان: اکنون ..... فلان برنامه .....  اما در پدیده ای نادر امشب هربار که شبکه نمایش میخواست اعلام کنه اکنون سینما و دوبله این باکس در سمت راست نمایش داده میشد اونهم درست در مواقعی که برنامه اصلی خودش در همان محل زیر نویس داشت. اگر واقعا این موضوع تصادفی باشه باید گفت که تصادف شک برانگیز و  نا خوشایندی بود.

ضمنا تدوینگر برنامه هم مثل اینکه در همین بخشهای اولیه خسته شده چون در قسمتهای اول هنگام پخش کلیپ ما رو به نوشتن اسامی گویندگان حاضر در کلیپ بصورت زیر نویس مهمون میکرد که در قسمت اخیر فقط به اسم فیلم اکتفا میکرد.


 

 
۱۲-۱۲-۱۳۹۵ ۰۱:۰۵ صبح
یافتن همه ی ارسالهای این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۲-۱۰-۱۳۹۵, ۱۰:۵۹ عصر
RE: سینما و دوبله - برو بیکر - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۰۳:۰۴ صبح
RE: سینما و دوبله - منصور - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۰۶:۱۰ عصر
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۱۱:۱۱ عصر
RE: سینما و دوبله - برو بیکر - ۲۴-۱۰-۱۳۹۵, ۰۸:۲۹ عصر
RE: سینما و دوبله - منصور - ۲۵-۱۰-۱۳۹۵, ۱۲:۴۷ صبح
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۵-۱۰-۱۳۹۵, ۰۲:۰۴ صبح
RE: برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک - کاربر حذف شده2 - ۱۲-۱۲-۱۳۹۵ ۰۱:۰۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

شبکه های اجتماعیدرباره مادوستان ما
   
 
تمامی حقوق محصولات و امکانات این سایت برای سینما کلاسیک محفوظ است
وهرگونه کپی برداری و سو استفاده پیگرد قانونی دارد

پشتیبانی توسط : گروه سایت سازان برتر
MyBB © MyBB Group
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی