وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

وب سایت سینما کلاسیک محفل عشاق دوبله و فیلم

تاریخچه آنلاین دوبله و فیلم های کلاسیک

تخصصی ترین انجمن فیلم و دوبله در ایران

انجمن سینما کلاسیک مرجع دوبله
بروز ترین انجمن پارسی در زمینه دوبله
نام کاربری:  
رمز عبور:     



کلمات کلیدی: سینما, دوبله,
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برنامه سینما و دوبله - نقد و بررسی برنامه سینما و دوبله در انحمن سینما و کلاسیک
نویسنده پیام
مدیر بازنشسته سایت
*****



وضعيت : آفلاین
ارسال ها:325
تاریخ ثبت نام:شهر ۱۳۹۴
گوینده موردعلاقه زوج جلال مقامی و همسرش+همه
دلنوشته من به کسی که غواصی آموختم ، عاقبت مرا غرق کرد
سپاس ها 20
سپاس شده 26 بار در 198 ارسال
شماره کاربری : 3
ارسال: #3
RE: سینما و دوبله
رابین ویلیامز عزیز
اتفاقا از نظر زمانی از نظر من برنامه در حد استاندارد بود. موضوع دوبله شاید برای ما جذاب باشد اما برای همه مردم جذابیتش به اندازه ایکه ما به آن علاقمندیم نیست. بویژه اینکه برنامه گفتگو محور نیز است. مردم عادی از برنامه های گفتگو محور زود خسته می شوند. مطمئنا مخاطبین عادی بسیارشان اگر چنانچه این برنامه را بخواهند مانند ما سر ساعتی که پخش میشود  دنبال کنند بیشتر بدنبال آن هستند تا بخشهایی از فیلمهای قدیمی و یا پشت صحنه های دوبله را ببینند.

همانطور که زمانی در دهه شصت برخی از مخاطبین برنامه مسابقه هفته (با اجرای زنده یاد منوچهر نوذری) لحظه شماری می کردند تا آن بخش مربوط به پخش قسمتی از یک فیلم فرا برسد تا روند مسابقه به روی آن معطوف شود. بویژه آنکه منتظر باشید تا کلیپهای بسیار نایابی را که جناب مطمئن زاده از آرشیو خودشان استخراج کرده اند را در قسمتهای بعدی ببینید. البته بعضی از گفتگوها بدلیل طولانی شدن در دو بخش (یا ممکن است ذر سه بخش) ارائه گردد.


 
امضای برو بیکر :


خوبی که از حد بگذرد                   نادان خیال بَد کند ........
 
۲۳-۱۰-۱۳۹۵ ۰۳:۰۴ صبح
یافتن همه ی ارسالهای این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ  ارسال موضوع 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۲-۱۰-۱۳۹۵, ۱۰:۵۹ عصر
RE: سینما و دوبله - برو بیکر - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵ ۰۳:۰۴ صبح
RE: سینما و دوبله - منصور - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۰۶:۱۰ عصر
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۳-۱۰-۱۳۹۵, ۱۱:۱۱ عصر
RE: سینما و دوبله - برو بیکر - ۲۴-۱۰-۱۳۹۵, ۰۸:۲۹ عصر
RE: سینما و دوبله - منصور - ۲۵-۱۰-۱۳۹۵, ۱۲:۴۷ صبح
RE: سینما و دوبله - کاربر حذف شده2 - ۲۵-۱۰-۱۳۹۵, ۰۲:۰۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

شبکه های اجتماعیدرباره مادوستان ما
   
 
تمامی حقوق محصولات و امکانات این سایت برای سینما کلاسیک محفوظ است
وهرگونه کپی برداری و سو استفاده پیگرد قانونی دارد

پشتیبانی توسط : گروه سایت سازان برتر
MyBB © MyBB Group
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی